Konsultant ślubny – po co mi taka usługa?
Usługi wedding plannera są w Polsce (przez większość Par) traktowane nadal trochę po macoszemu. Z jakiegoś powodu konsultant ślubny nie jest pierwszym punktem na liście ślubnych zadań – zupełnie niesłusznie. Zobaczcie dlaczego 🙂
Profesjonalna wedding plannerka jest Wam potrzebna od samego początku, m.in.:
- pomagając stworzyć spójną wizję, której potrzebujecie zanim zaczniecie zatrudniać jakichkolwiek podwykonawców i zanim wybierzecie obiekt
- tworząc budżet, który pozwoli tą wizję spełnić bez przysłowiowego pójścia z torbami 😉
- decydując z Wami wspólnie, które usługi ślubne są dla Was must-havem, które są fajnym pomysłem jeśli starczy na nie budżetu, a co kompletnie nie pasuje do Waszego stylu i nie ma sensu na to wydawać
- dobierając usługodawców i negocjując z nimi umowy – w odpowiedniej kolejności (nikt Wam nie mówi jakie to ważne!)
- podpowiadając Wam sposoby, na to, aby Wasze wesele było jak najbardziej spersonalizowane i inne niż wszystkie
- ściągając z Waszych barków 90% roboty przy planowaniu i organizacji – samodzielne planowanie to będzie dla Was praca po pracy – a kto ma na to czas?
Organizacja ślubu i wesela jest trudną przygodą, ze wględu na to, że trzeba mocno skupić się na każdym detalu, mając jednocześnie na uwadze całość przyjęcia. Oznacza to mniej więcej tyle, że od samego początku musicie wiedzieć, w którym kierunku idziecie i jaki ma być końcowy efekt. Żaden z zatrudnionych przez Wasz usługodawców nie zajmuje się całością – każdy ma swoją działkę. Ja, zajmuję się całością razem i każdym elementem z osobna.
Współpraca z konsultantką ślubną:
- pozwala Wam uniknąć błędów (czyt. zbędnych kosztów)
- oznacza pomoc w organizacji wesela w każdym jego elemencie (porady praktyczne, savoir-vivre, mediacje)
- zabezpiecza Waszą współpracę z innymi osobami – podwykonawcy są wyselekcjonowani, sprawdzeni, umowy z nimi są korzystne dla obu stron (i zawsze przeczytane przeze mnie zanim je podpiszecie!)
- umożliwia Wam korzystanie ze zniżek i rabatów na różne ślubne usługi
- pozwala cieszyć się procesem planowania ślubu ograniczając stres do zera, a Waszą pracę do niezbędnego minimum
- to 100% pewności, że Wasze wesele będzie udane (koordynacja to kluczowa usługa wedding plannera!)
Jeśli chciałybyście poznać ofertę Pretty Little Weddings, napiszcie do mnie wiadomość przez formularz kontaktowy – w odpowiedzi otrzymacie ślubną ankietę (niezobowiązującą), o której wypełnienie i odesłanie poproszę. Na jej bazie tworzę dla Was spersonalizową wycenę, tak abyście płacili faktycznie za pomoc, której potrzebujecie. Do usłyszenia, Basia 🙂
(zdjęcia w poście to dzieło Olgi Jędrzejewskiej)