Dlaczego warto mieć koordynatora wesela?
- zatrudnienie mnie w roli koordynatora ściąga z Waszych barków duży ciężar – nie musicie się przejmować, że coś pójdzie nie tak – jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy, rozwiążę je szybko i nie wpłyną one na przebieg uroczystości
- samodzielna organizacja ślubu to nie lada wyczyn, dlatego przyda się ktoś, kto spojrzy na wszystko świeżym okiem, doradzi sprawdzone rozwiązania i rozwieje pojawiające się wątpliwości
- samo skoordynowanie wesela to nie jest jeden dzień pracy! – muszę szybko poznać wszystkie szczegóły, zapoznać się z Parą Młodą i ich potrzebami, wszystkimi usługodawcami, poznać detale techniczne uroczystości – wymaga to ode mnie przynajmniej kilku dni wzmożonej pracy nad tym jednym projektem
- jako doświadczony wedding planner wyłapuję na bieżąco wszystkie błędy, które popełniono w procesie organizacji – w przypadku koordynacji muszę je zlikwidować bardzo szybko i wszystkie naraz, co nie jest łatwe
- łatwiej jest koordynować wesele, które zorganizowałam – dlaczego? bo znam wszystkich podwykonawców, sama ich dobierałam, pracuję nad tą uroczystością od kilku miesięcy – dlatego sama usługa koordynacji kosztuje propocjonalnie więcej niż w pakiecie organizacji całości, bo wymaga więcej pracy, w krótszym okresie czasu
- udane wesele opiera się w dużym stopniu na dobrze rozpisanym scenariuszu – ten stworzony przeze mnie gwarantuje, że nic nas nie zaskoczy i wszyscy będą wiedzieli, co, kiedy i jak ma się wydarzyć
- jako koordynator zajmuje się trochę innymi elementami niż manager obiektu ślubnego – on pilnuje jakości usług ze strony swoich pracowników, ja nadzoruję jego i wszystkich zatrudnionych przez Was usługodawców
- obecność wedding plannera sprawia, że Wasi goście czują się zaopiekowani i wyróżnieni – fakt, że zatrudniliście kogoś, aby nadzorował całe wesele pokazuje im, że doceniacie ich obecność i chcecie, żeby wspaniale się bawili
- w tym wyjątkowym dniu potrzebujecie wsparcia z każdej możliwej strony – profesjonalna pomoc jest w tym przypadku na wagę złota!